Sağ ve sol yanıma teşekkür ederim

Merhaba benim adım Sinem, 30 yaşıma girmek üzereyken bebek sahibi olacağımı öğrendim, 30'umun ortalarında anne oldum.
Bu yaşıma kadar birçok güzel şey yapmış olabilirim ama yaptığım en harika şey anne olmayı tercih etmekti.
Annelik yolculuğum kesinlikle ve kesinlikle hayallerimdeki gibi gitmedi. Tahminimden çok Ağladım, hırpalandım,belki de yıprandım. Fakat kendimi tamir etme yeteneğimi kullanmam sadece benim için değil iki minik kuzum için de büyük nimet oldu.Umudunu yitirmeyenlerdenim.Belki bundan sonra hayal edemeyeceğimden daha güzel ilerler. Anneliğimi kutsamıyorum fakat kendimi kutlamadan edemiyorum bu ara:))

Sağ yanım Hakan'ım, annesinin tostosu, Yoğun bakım kapısından yorgun, mutsuz güçsüz ve ağlayarak giren annenin baş parmağını sadece baş parmağım kadar olan elinle o kadar güçlü sıktın ki sen bu kadar umutluyken ben umutsuzluğumdan utandım.41 cm boyunla beni bambaşka bir kadın olarak çıkardın o odadan.
Sol yanım Yiğit'im, annesinin tosbiki, daha içimdeyken senin için başladım mücadeleye, erken doğuma sebep, acaba engelli mi, engelli olacaksa alalım mı, doğarsa yaşayacak mı belli değil, gibi bir ton engele duvar olup doğduktan sonra ilk gördüğüm an ne kadar doğru bir karar verdiğimi anladım. O kadar küçüktün ki ilk gün dokunamadım bir şey olur diye. Deri ve kemikten oluşan vücuduna bakıp'büyüyecek mi' diye o kadar çok sordum ki kendime. Sen de annene mücadelenle umut oldun...

Kendileri küçük yürekleri kocaman,mücadeleci yavrularım benim, gücünüzle gücüme güç kattınız,sevinç oldunuz, dua oldunuz, umut oldunuz, enerji oldunuz, ömür oldunuz...Bir insanın her gün nasıl değiştiğini, büyüdüğünü izlemek öyle güzel ki..
Bazen size yetemediğimi ve yeterince iyi olamadığımı düşündüğüm anlar oluyor fakat siz bana nasıl iyi bir şey yaptığımı her seferinde gösteriyorsunuz.
Bana benim bile bilmediğim ne kadar fazla güçlü yanım olduğunu öğrettiniz.

 Bu yüzden de bu özel günde size teşekkür etmezsem olmazdı. Kelimelerle anlatılamayacak kadar farklı bir duyguyla bağlıyım size. Allah ömrünüzü sağlık, başarı, huzur, sevgi, saygı,barış,dua, bereket,bolluk kazanç dolu etsin küçük adamlarım benim.İkiniz de bastonlu dede olun inşallah:))
 Her koşulda yanınızda,arkanızda olacağım, yaslanacağınız duvarınız,güvenebileceğiniz gölgeniz olacağım. Sizin için mükemmel değil yeterli hayırlı bir anne olmaya çalışacağım,
Siz benim hiç bitmeyecek duamsınız. ŞÜKÜRLER OLSUN...

Anneniz Sinem


Yorumlar